Od początku istnienia gabinetu dużą wagę przywiązujemy do ciągłego podnoszenia poziomu usług, umożliwia nam to spójna polityka jakości. Do tej pory nasz gabinet odwiedziły dziesiątki tysięcy pacjentów. Nie sposób uniknąć pomyłek i błędów. Ważne jednak jest, aby mieć świadomość co należy poprawić i umieć to dostrzec. Sukces gabinetu budujemy na ciągłym doskonaleniu, usprawnianiu i unowocześnianiu stosowanych przez nas procedur. Tylko konsekwentna polityka poprawiania jakości usług gabinetu jest gwarancją zadowolenia pacjentów.
Polityka jakości w naszym gabinecie
Status NZOZ zobowiązuje do stosowania najwyższych standardów prawnych i etycznych.
czytajSystemowe gospodarowanie lekami zapewnia bezpieczeństwo Pacjentom. Nasze oprogramowanie ułatwia utrzymanie najwyższych standardów w tym zakresie.
czytajWdrożenie certyfikatu ISO 9001 wymusiło na nas ustandaryzowanie procedur. Spójny opis czynności i stałe doskonalenie procesów zapewnia najwyższy standard obsługi.
czytajJeden z podstawowych filarów działania naszego gabinetu, to nowoczesna technologia. W gabinecie staramy się wprowadzać na bieżąco wszelkie nowości, które pojawiają się w branży stomatologicznej.
czytajNasz Gabinet od ponad 10 lat posiada status NZOZ - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Placówki NZOZ podlegają znacznie bardziej rygorystycznym przepisom niż zwykłe gabinety.
czytajCiągłe samokształcenie jest jedyną gwarancją stosowania najnowszych osiągnięć medycyny. Wprowadzanie nowości stomatologicznych jest naszą pasją, a pacjentom daje gwarancję, że zostali przyjęci według najnowszych standardów.
czytajW naszym gabinecie pracę jednego lekarza wspierają dwie asystentki stomatologiczne. Zależy nam, aby wszyscy Pacjenci byli obsłużeni w komfortowych warunkach.
czytajDzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii rejestracja pacjentów jest bardzo prosta. Oferujemy do Państwa dyspozycji 5 różnych sposobów umówienia wizyty.
czytaj